Oprra Tactical Airsoft Platoon
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Heero, reporting in.

4 posters

Go down

Heero, reporting in. Empty Heero, reporting in.

Post by Heero Wed Mar 14, 2007 7:50 pm

I've been out of touch for quite some time and here's what i've been doing for the past few months concerning Airsoft.

I've been closely monitoring the developments of the IRR of Airsoft and the (possible) official exclusion of Airsoft in the COMELEC Gun Ban, and so far they only need to have the memo/document signed. But as of the moment you can download and print out the copy of the IRR to present it whenever you get in a checkpoint (hoping that they are educated enough to understand the IRR and let you pass). Note that the IRR is our defense against LOI 1264 and not the COMELEC Gun Ban.

I have also been reading reviews about the new brand, the Jing Jong, which is capable of delivering a shocking 350+ PFS out-of-the-box, 99% TM compatible and is affordable. There's not much i can tell about it, i know all you guys know about it by know and are seriously considering buying one. hehehe. Sakto ko noh?

A lot of my co-workers are now interested in playing Airsoft, some of them were playing Painball, because of how real Airsoft guns look like and it is cheap compared to Paintball (that's what they said) and we're now in the proccess of organizing our team here in the office and here are some problems we're facing.

1. Money, as always. However, we are currently asking the management if we can get some help from them, a little financial support to be exact, because those guys were really so excited to play they're willing to have their ATM as a collateral for the gun, installment in short.

2. If the management won't support us, we'll try to look for a gunrunner that we can have the gun for 1 month intallment, it works like this, they are gonna pay half of the price and pay the remaining for 1 month, of course with little interest.

3. We are currently cutting a deal with a co-worker who (they said) can lend us money, individually, to buy our guns with a 5% interest, quite high but what can we do, right?

BTW, i haven't told them to join our team but i'm pretty sure they will since they are all newbies.

As of the moment, i'm currently looking for our new gamesite, i've spotted one and it's got many tall trees and roughly the same size as our old site. It's best for night games because there are no bushes we can hide, only trees wide enough to hide half your body. But there is another site just few meters away, it doesn't have trees but bushes are high enough to hide a man. Or we can use both site but we need to be 20+ or we'll be searching each other for over an hour. The place is very huge for a 5 man team game.

P.S.

Kinsa naay extra battery diha oi? Bisan stock battery lang gud.. Guba na ako battery, pahulama intawn ko.. lol!

Over and out.
Heero
Heero
Trainee
Trainee

Male Number of posts : 27
Registration date : 2007-03-12

Back to top Go down

Heero, reporting in. Empty Re: Heero, reporting in.

Post by foxtrot6 Thu Mar 15, 2007 12:39 am

Glad to have you with us Heero. Very Happy BTW, about sa katong mu tanaw ug mga guns, ari siya karon na week? Kung maka drop by ka sa capitol, naa man koy stock batt sa R8, ok ra man hulam kay di naman sad nako magamit na. And also, igna lang mga kauban nimo na ipon2x lang sa, kay expect na late march to early-mid april na mu-arrive amung stock. So, far akong gi-check ang unsay ganahan sa imung kauban, I have 2 AnK M4 CQB about to arrive wa nay lain M4 amung na order since trial period pa man namu sa business, gamay pa ang amung an order so expect na mga next month amung next batch. However, na mi uban pang models, like JG M16( 1 na lang kay gi reserve ni arty ang usa), JG mp5sd6 ( di ba naa may ganahan ana sa imung kauban?), JG G36C, and then my personal favorite, AGM M14. I can assure you that these guns I'm selling are agreeable than the other stores ( mao na amung pakulo, cheaper amung guns. hehehe). Mu range 4k-5k and not more than 5k. Hala nag sales talk naman ko.hahaha.

Anyway, aha dapit imu site na nakit-an? layo siya?
foxtrot6
foxtrot6
Private
Private

Male Number of posts : 47
Registration date : 2007-02-26

Back to top Go down

Post by Bigbossy Thu Mar 15, 2007 6:54 am

maw heero... asa na nga site?? is it private property?? doul ra sa road/street? daghan mga civilians surrounding the site??

maybe pwede na nato mahimong gamesite..
Bigbossy
Bigbossy
Sergeant
Sergeant

Male Number of posts : 69

Back to top Go down

Post by Razor Thu Mar 15, 2007 7:39 am

asa na dapit nga site?
Razor
Razor
Sergeant
Sergeant

Male Number of posts : 71

Back to top Go down

Post by Heero Sun Mar 18, 2007 1:58 pm

Kuan, naay tag-iya ang place pero wala pa ko kahibalo kung kinsa basta all i know nga doul ra sa lugar siya nag puyo unya murag kaila man siguro akong wife sa owner. Walay kural pero layo ra sa main road ang site, doul ra ug mga balay pero hidden sa general public. Mingaw man na nga lugar, naay mo agi mga tao pero gamay ra kaayo.
Heero
Heero
Trainee
Trainee

Back to top Go down

Post by Heero Sun Mar 18, 2007 9:56 pm

Try lang sad nako ug ask kung pwede ta maka duwa luyo sa among church, dako man sad kaayo ug lugar sa luyo unya naay daghan tanom nga pwede tago-an.. Suyawan lang nako ug ingon among parish priest kung pwede. Odd man sad kaayo noh? Simbahan tapos sa luyo naay nag gubat-gubat.. hehehe.
Heero
Heero
Trainee
Trainee

Back to top Go down

Post by Heero Sun Mar 18, 2007 9:58 pm

Bai harold mo text lang unya ko nimo kung kanus-a mi mo ara, nag agad ra man sad ko nila.
Heero
Heero
Trainee
Trainee

Back to top Go down

Post by Bigbossy Mon Mar 19, 2007 5:17 am

Heero maw any updates sa kato new site??

ayaw lang to luyo sa simbahan.. hehe
Bigbossy
Bigbossy
Sergeant
Sergeant

Back to top Go down

Post by Heero Mon Mar 19, 2007 2:48 pm

Wala pay update sa ato possible site, suyawan lang sad nako pangita sa may inayawan proper jud para maka pangayo tag writen notice sa barangay hall sa inayawan, naa man nag work akong papa didto.
Heero
Heero
Trainee
Trainee

Back to top Go down

Post by Heero Mon Mar 19, 2007 10:30 pm

Nindot man gud unta tong luyo sa simbahan namo kay naa juy kural ba unya kaila sad nako tanan tao sa simbahan hasta ang pare pero cge lang, mangita lang ko ug lain nga site.
Heero
Heero
Trainee
Trainee

Back to top Go down

Post by Bigbossy Wed Mar 21, 2007 6:22 am

nice maw... lisod ning wala tay personal gamesite.. hehe.
Bigbossy
Bigbossy
Sergeant
Sergeant

Back to top Go down

Post by Razor Wed Mar 21, 2007 7:36 am

pede sad sa amo-a dapit sa agus LLC...ang entry point kay dagat hulam lang ta banka ngad2 kay makita naman lang ang bahia beach resort kaso lang ad2 ta tugsaw sa baboyan...naa may pen ngad2. hehehehe
Razor
Razor
Sergeant
Sergeant

Back to top Go down

Post by Heero Wed Mar 21, 2007 2:50 pm

lol! Manimaho diay ta ana inig uli nato?
Heero
Heero
Trainee
Trainee

Back to top Go down

Post by Bigbossy Thu Mar 22, 2007 3:13 am

Razor wrote:pede sad sa amo-a dapit sa agus LLC...ang entry point kay dagat hulam lang ta banka ngad2 kay makita naman lang ang bahia beach resort kaso lang ad2 ta tugsaw sa baboyan...naa may pen ngad2. hehehehe
pag tsur oiz... lol!
Bigbossy
Bigbossy
Sergeant
Sergeant

Back to top Go down

Post by Razor Thu Mar 22, 2007 4:26 am

hehehe...nindot kaau kung mag sniper event sad ta ngad2 kay tag as kaau ang sagbot napay mga sisi purting ha-ita. hehehe...
Razor
Razor
Sergeant
Sergeant

Back to top Go down

Post by Heero Sun Apr 01, 2007 9:13 pm

Cancel ang plano nga gamesite sa doul sa amoa kay gi palit ang yuta, gi hinay-hinayan na ug putol ang mga tanom didto.. Still searching for possible site.

Akong mga officemate gusto maka kita ug mga beng, padalhon daw ko nila sample, la pa ko mo reply nila. ako lang suwayan ingon mga mo adto mi sa ila harold para maka kita sila sa items. Interested sila maka kita ug Spetz ug m4.
Heero
Heero
Trainee
Trainee

Back to top Go down

Post by foxtrot6 Mon Apr 02, 2007 3:49 am

Bai Gerald, wala pa ang items and then the Spetz and M4 didn't make it in the first batch kay out of stock na daw sa amung contact. If you check sa atong Black Market section, naa didto kung kanusa ug unsay naa na model. We'll try our best to get the m4 and Ak variants in our next batch.
foxtrot6
foxtrot6
Private
Private

Back to top Go down

Post by Heero Mon Apr 30, 2007 10:41 pm

Update mga bruha.

Ang gamesite sa Pit-os kay pwerte nga layo-a, barangay Binaliw ang lugar, atbang jud sa barangay hall sa Binaliw ang game site. Backyard ra man diay ang lugar pero nindot kaayo, dako ang hawan, naay daghan nga mga tanom nga gi butangan ug mga tago-anan para CQB.

The most important thing is, NAA DAGHAN CHICKS NGADTO!! Mga NURSING pa jud!! WEEE!!
Heero
Heero
Trainee
Trainee

Back to top Go down

Post by Bigbossy Mon Apr 30, 2007 11:12 pm

maw heero kinsa na nga gamesite? kato nang ila dante?
Bigbossy
Bigbossy
Sergeant
Sergeant

Back to top Go down

Post by Heero Wed May 02, 2007 1:13 am

Kenneth man ang name sa tang-iya ang nga site, likod ra jud sa ilang balay unya ilang gi himo nga duwa-anan.
Heero
Heero
Trainee
Trainee

Back to top Go down

Post by Heero Wed May 02, 2007 1:16 am

Murag karon sunday mo duwa ko balik ngadto kuyog akong mga kauban, naa man daw lain taga call center mo duwa didto.
Heero
Heero
Trainee
Trainee

Back to top Go down

Post by Bigbossy Wed May 02, 2007 6:03 am

unsa team sa tag-iya didto maw? hahayz wen pa kaha ko maka duwa ug balik. hehe
Bigbossy
Bigbossy
Sergeant
Sergeant

Back to top Go down

Post by foxtrot6 Thu May 03, 2007 4:38 am

Badi, mka dula ka karon saturday? pwede ta didto? I'd bring other people sad kung ok ra. Bago pa ni sila try ug airsoft, mga downhill bikers unya off season man sa ila ride run mao nag airsoft. Excited na sila dula. I've played with some of them sa tisoy's with black aces last saturday then ok raman sila kadula for newbies. Mga Crank Gear biking team ni sila. Contact me lang kung good to go mu kung saturday.
foxtrot6
foxtrot6
Private
Private

Back to top Go down

Post by Sponsored content

Sponsored content

Back to top Go down

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum